تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد ، لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

    ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است ولی تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر ا

    جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد ، لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

    لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟/ جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد

    عبارات مهم : انتخابات

    ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است ولی تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر از لاریجانی خواهد داشت».

    بلافاصله بعد از انتخابات اردیبهشت ماه گمانه زنی در مورد کاندیدهای انتخابات 4 سال بعد شروع شد. حضور کم نظیر اسحاق جهانگیری در مناظرات انتخاباتی و ادامه سفرهای استانی و کارهای تبلیغاتی ابراهیم رئیسی در این زمینه بی اثر نبود. به هر حال این معادله هر روز پیچیده تر می شد چراکه از یک سو یاران قالیباف در حال جمع شدن کنار هم هستند و از سوی دیگر بسیار از میانه های اصلاح طلب و اصولگرا حرف از احتمال ورود لاریجانی می زنند.

    عبدالله ناصری در یکی از تازه ترین بیانات خود دوگانه جهانگیری و لاریجانی را در انتخابات 1400 متصور شد و گفت که به احتمال زیاد لاریجانی گزینه مورد حمایت اصولگرایان خواهد بود. کاظم جلالی همکار همفکر لاریجانی نیز او را در گفت وگویی عالی ترین گزینه اصولگرایان دانسته هست.

    جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد ، لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

    حال پرسش اینجا است که لاریجانی در جلب حمایت دو جریان سیاسی چقدر موفق هست. بعضی با اتکا به تجربه اصلاح طلبان در انتخابات های 92 و 96 بر این باورند که این جریان سیاسی یک بار دیکر از تاکتیک حمایت از گزینه غیراصلاح طلب جهت سهیم شدن در قدرت استفاده می کند. بعضی نیز تاکید دارند که اصلاح طلبان این بار به دنبال کاندیدای اصلاح طلب هستند و این یعنی ورود جهانگیری به عرصه انتخابات. تصمیم جهت اصولگرایان نیز راحت نخواهد بود. گزینش میان رئیسی، قالیباف و لاریجانی کار راحت ای به نظر نمی رسد ولی فعالان سیاسی در این جریان گمان می کنند که وظیفه روشن هست.

    ابوالقاسم رئوفیان می گوید که میانه روها از لاریجانی و تندروها از رئیسی حمایت می کنند. او در گفت وگو با نامه نیز ضمن اینکه لاریجانی را گزینه مورد حمایت جمنا نمی داند تاکید می کند که او در جلب نظر معتدلین هر دوجریان و آرای خاکستری جامعه موفق خواهد بود.

    ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است ولی تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر ا

    مشروح این گفتگو را بخوانید؛

    ****

    *اخیرا اتفاقی نظری میان اصلاح طلبان و اصولگرایان حاصل شده است مبنی بر اینکه علی لاریجانی گزینه مناسبی جهت کاندیداتوری در انتخابات 1400 هست. شما با این ایده موافق هستید؟ چه شاخصه هایی باعث شده است که از لاریجانی به عنوان گزینه مناسب صحبت شود؟

    جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد ، لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

    لاریجانی یکی از اشخاص مطرح در دوره های گذشته نیز بوده هست. نامزد ریاست جمهوری دوره هشتم نیز بود و البته رای مورد نیاز را کسب نکرد و نفر چهارم انتخابات شد. طبیعی است که اصولگرایان معتدل رویکردی مثبتی نسبت به او به عنوان گزینه ریاست جمهوری داشته باشند. حتی اصلاح طلبان معتدل نیز نسبت به این مساله مخالفتی ندارد و بعضا موافق نیز هستند. چه بسا معتدلین دو جناح لاریجانی را نامزد کنند.

    نکته دوم نیز سابقه و پیشینه لاریجانی هست. به هرحال رسانه ملی را مدیریت کرده و سال های سال است که در مجلس به عنوان نماینده مردم و به خاص در جایگاه ریاست مجلس قرار داشته هست. در قوه مقننه بر قوه مجریه به باعث اینکه مصوبات مجلس را اجرا می کند، نظارت داشته است و نیازهای جامعه و اقتضائات حال و آینده کشور را واقعا می شناسد. با همه وجود؛ با پوست و گوشت، خون و رگ و پی و ریشه پرسشها را لمس کرده و به همین خاطر می تواند نسبت به دستیابی به موفقیت ها و تحقق اهدافی که بااهمیت ترین آن برطرف دغدغه های مردمی است بسیار موثر باشد. به همین خاطر من هم فکر می کنم که لاریجانی گزینه مناسبی جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی است.

    ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است ولی تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر ا

    *اشاره کردید که اصلاح طلبان میانه رو نیز از لاریجانی استقبال می کنند. به نظر شما با توجه به اینکه اصلاح طلبان در انتخابات 92 و 96 از روحانی به عنوان یک گزینه غیر اصلاح طلب حمایت کرده و اکنون با موجی از نارضایتی در جامعه مواجه هستند، یک بار دیگر همین راه را رفته و از گزینه ای همچون لاریجانی حمایت می کنند؟

    چنانچه از این صف بندی ها و خط کشی ها صرف نظر کنیم می شود گفت که لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح هست. البته تندروها خیلی با او موافق نیست. چه در جناح راست و چه در جناح چپ. قطعا تندروهای جریان اصلاح طلب و اصولگرا مخالفت خواهند کرد ولی به نظر من خردگرایان و معتدلین هر دو جناح از لاریجانی در انتخابات 1400 قاطعانه حمایت می کنند.

    جهانگیری نامزد شود، لاریجانی منصرف خواهد شد ، لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

    *به نظر می رسد مردها رئیسی و قالیباف علی رغم شکست قبلی در حال مهیا شدن جهت حضور در انتخابات آتی هستند. در این صورت رسیدن به گزینه واحد جهت اصولگرایان سخت نمی شود؟

    اینکه در دروه های گذشته نیز بود . در همین انتخابات 96 نیز شاهد بودیم که بعضی از اصولگرایان از رئیسی و بعضی از روحانی حمایت کردند. این بار نیز این اتفاق خواهد افتاد و عنوان تازه ای نیست.

    *انتخاب سازوکار تشکیلاتی اصولگرایان یعنی جمنا کدام است؟

    قطعا آن ها گزینه ای غیر از لاریجانی را خواهند داشت.

    *و این از شانس لاریجانی را جهت پیروزی می کاهد؟

    خیر، لاریجانی آرای خود را دارد و فکر می کنم که بتواند نسبت به جذب آرای خاکستری نیز موفق باشد.

    * اگر آقای جهانگیری نیز وارد میدان شود، باز هم از لاریجانی حمایت می کنند؟

    به نظر مین این اتفاق نخواهد افتاد.یعنی لاریجانی وارد مسابقه های انتخاباتی می شود یا جهانگیری.

    *تصمیم گیرنده در این خصوص کیست؟ لاریجانی با آمدن جهانگیری منصرف می شود یا برعکس؟

    پیش بینی من این است که اگر جهانگیری وارد میدان شود لاریجانی از حضور در انتخابات منصرف شود. فکر می کنم قبل اینکه چنین اتفاقی بیفتد به یک جمع بندی می رسند ولی وجه غالب آمدن لاریجانی در صحنه است.

    *برخی می گویند که اگر لاریجانی وارد میدان شده است و مورد حمایت اصلاح طلبان قرار بگیرد، اصولگرایان با او همراه نمی شوند.نظر شما چیست.

    به هیچ عنوان چنین چیزی را قبول ندارد. همان طور که گفتم باید حساب تندروها را جدا کرد.

    واژه های کلیدی: انتخابات | جهانگیری | لاریجانی | اصلاح طلب | انتخابات 96 | اصولگرایان | اصلاح طلبان | علی لاریجانی | انتخابات ریاست جمهوری

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار