تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز مد و ستاره ها با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

     سافیلو Safilo سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی با‌كیفیت و مرغوب جهت برندهای معتبر دنیا می باشد.

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

    سافیلو Safilo سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی با‌كیفیت و مرغوب جهت برندهای معتبر دنیا می باشد.

    درباره شرکت سافیلو Safilo

    مجموعه شركت‌های تجاری ایتالیایی سافیلو ( Safilo)، سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی با‌كیفیت و مرغوب میباشد. این شركت، ارائه دهنده عینك‌های آفتابی، فریم عینك‌های طبی و عینك‌های ورزشی لوكس، با طراحی‌‌ بسیار نو، دلپسند و كیفیتی بسیار اوج هست. سافیلو از سال 1878، با تكیه بر مهارت و دانش برتر و كامل خود در این صنعت، ارائه دهنده طرح‌هایی فوق العاده جهت محصولاتی وزین بوده هست. سافیلو بواسطه شبكه كارآمد توزیع خود در 39 كشور دنیا (آمریكای شمالی و لاتین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، اقیانوسیه و چین)، خود را متعهد به توزیع بی‌نقص محصولاتش در سراسر دنیا می‌داند. طیف گسترده محصولات سافیلو برندهای نام آشنایی از قبیل؛ دیور (Dior)، فندی (Fendi)، جیمی تشو (Jimmy Chou)، ژیوانشی (Givenchy)، سلین (Céline)، باس (BOSS)، مكس مارا (Max Mara)، و پیر كاردین (Pierre Cardin)؛و محصولات كررا (Carrera)، مارك جیكوبز(Marc Jacobs)، جوسی كوتور (Juicy Couture)، فسیل (Fossil)، بابی براون (Bobbi Brown) و كیت اسپیت (Kate Spade)، برند‌های پولوروید (Polaroid) و (Havaianas) ، اسمیت (Smith)، سافیلو (Safilo)، اوكسیدو (Oxydo)، دیور هوم (Dior Homme)، گوچی (Gucci)، بنانا ریپابلیك (Banana Republic)، بوس اورنج (BOSS Orange)، لیز كلایبورن (Liz Claiborne)، مكس اند كو (Max&Co.)، ساكس فیفث اونیو (Saks Fifth Avenue)، سواچ (Swatch)، و تامی هلفیگر (Tommy Hilfiger)، را در بر‌ می‌گیرد.

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

    عینک بنانا ریپابلیك Banana Republic

     سافیلو Safilo سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی با‌كیفیت و مرغوب جهت برندهای معتبر دنیا می باشد.

    عینک برند بابی براون Bobbi Brown

    عینک برند باس BOSS

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

    عینک برند سلین Céline

     سافیلو Safilo سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی با‌كیفیت و مرغوب جهت برندهای معتبر دنیا می باشد.

    عینک برند دیور Dior

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

    عینک برند فندی Fendi

    عینک برند فسیل Fossil

    عینک برند ژيوانشی Givenchy

    عینک برند هوگو باس Hugo Boss

    عینک برند جوسی كوتور Juicy Couture

    عینک برند كيت اسپيت Kate Spade

    عینک برند مارك جيكوبز Marc Jacobs

    عینک برند مكس مارا Max Mara

    عینک برند تامی هلفيگر Tommy Hilfiger

    عینک برند پير كاردين Pierre Cardin

    نام شركت سافیلو در فهرست بورس اوراق بهادار ایتالیا ذكر شده است و درآمد خالص این شركت در سال 2015، 1.279 میلیون یورو به ثبت رسیده هست. شركت سافیلو با‌توجه به تكلیف و مسئولیت سنگینی كه در قبال این صنعت جهت خود منظور كرده است و با نشانه انتقال تاریخچه تحسین برانگیزش به ‌نسل‌های آینده این عرصه، علاوه‌بر تلاش جهت نوین‌سازی مهارت و دانسته‌های خود در بخش‌های متفاوت تولید و طراحی انواع لنز (عدسی) و عینك، مدرسه‌ای با نام Eyewear Product School تأسیس كرده هست. توانایی‌های مورد نیاز جهت طراحی محصول، تولید و ساخت موفق انواع عینك و لنز(عدسی) از جمله مهارت‌هایی است كه در این آكادمی آموزش داده می‌شوند. این آكادامی در سال، 10 هنرجو می‌پذیرد و آن‌ها را طی برنامه‌ای 3 ساله پرورش می‌دهد. نشانه این آكادمی، پرورش نسل جدیدی از طراحان و تولید‌كنندگان انواع عینك و لنز (عدسی) است تا تاریخجه و سنت دیرینه این شركت پیشرو را حفظ و راه آن‌ را ادامه دهند.

    گروه تجاری سافیلو، رسما وارد بازار کشور عزیزمان ایران شد

    سافیلو با مشاركت شركت «نور‌گستران آذین آرین»، بروزترین نمایشگاه محصولات خود در منطقه را، در پایتخت کشور عزیزمان ایران افتتاح كرد. کشور عزیزمان ایران دوازدهمین کشور منطقه است که این شرکت، برندهای تجاری خود را در آن ارائه می‌دهد.

    مجموعه شركت‌های تجاری ایتالیایی سافیلو (Safilo)، سازنده، تولید‌ كننده و توزیع‌ كننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینك‌های آفتابی، با انعقاد قرارداد توزیع انحصاری با مكسی ویژن (Maxivision)، ورود خود به بازار کشور عزیزمان ایران را اعلام کرد. گروه تجاری سافیلو، در این زمینه با یكی از معتبر‌‌ترین شركت‌های توزیع‌كننده ایران، «نور‌گستران آذین آرین»، همكاری می‌كند. این شركت توزیع‌ كننده در سال 1386 فعالیت خود را شروع كرده است.

    گروه تجاری سافیلو Safilo – تصویر شماره 1

    ك. كُفیناس، مدیر‌ عامل اجرایی شركت سافیلو در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا و رهبر عملكرد جهانی شركای انحصاری سافیلو می‌گوید: «جمعیت 80 میلیونی ایران، با درك و میل به اوج نسبت به مد، بالاخص انواع عینك آفتابی و لنزهای با‌ كیفیت و مرغوب، کشور عزیزمان ایران را تبدیل به یكی از مستعد‌ترین بازارهای مورد‌ نظر شركت سافیلو در منطقه كرده است.» وی در ادامه افزود: «باتوجه به تقاضای بالای مشتریان ایرانی، جهت محصولاتی با طراحی‌ به‌ روز و كیفیت اوج در ساخت بر این باوریم كه 5 دسته‌ محصولات ما مشمول بر برند‌های مرغوب، لوكس و به‌ روز، جوان‌ پسند و در نهایت برند‌های ورزشی، با استقبال بالایی در بازار کشور عزیزمان ایران رو‌به‌رو خواهند شد. با تجربه و اعتباری 10 ساله در این صنعت شركت‌های مكسی‌ ویژن و نور‌گستران آذین آرین، با برخورداری از زیر‌ ساخت، منابع و دانش مناسب قادر خواهند بود تا به عالی ترین نحو، نام تجاری سافیلو را به فروشندگان ایرانی معرفی كنند.»

    گروه تجاری سافیلو Safilo – تصویر شماره 2

    مهدی نصیری، مدیر اجرایی شركت نور‌گستران آذین آرین در‌این‌باره بیان كرد: «همكاری با شركت سافیلو جهت ما بسیار افتخارآمیز هست. لذا، تمام تلاش خود را در جهت ارائه برند‌های مرغوب و پیشرو این شركت معتبر جهانی در کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت. مورد نیاز به ذكر هست، 20 برند نامی و برتر دنیا در نمایشگاه مذكور جهت مشتریان ایرانی عرضه می‌شود. با‌توجه به كیفیت بالای محصولات این گروه تجاری، مشتریان ایرانی این وقت را خواهند داشت تا از محصولاتی مطرح در سطح جهانی لذت ببرند. آنچه مشتریان ایرانی به دنبال آن هستند، كیفیت اوج در ساخت و طراحی‌ منحصر‌به‌فرد محصولات این برند می‌باشد.

    گروه تجاری سافیلو Safilo – تصویر شماره 3

    كُفیناس در آخر بیان داشت: «با زیاد کردن دو رقمی فروش در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا، 2016سالی استثنایی جهت شركت سافیلو بوده هست. این موفقیت، مدیون توزیع و تبلیغ هدفمند محصولات و نام تجاری سافیلو در سراسر منطقه است.» در ادامه، وی با ابراز امیدواری از آینده همكاری با شركت نور‌گستران آذین اظهار داشت: «مشتاقانه در تلاشیم تا با كمك این شركت، محصولات باكیفیت خود را به مشتریان ایرانی عرضه کنیم.

    گروه تجاری سافیلو Safilo – تصویر شماره 4

    عبارات مهم : ایرانی – محصولات

    نمایشگاه محصولات سافیلو، واقع در خیابان سمیه در تهران، از تمامی امكانات، خدمات و برند‌های این شركت برخوردار شوند.
    لذا، با‌توجه به میزان اهمیت بازار کشور عزیزمان ایران جهت شركت سافیلو، به نظر می‌رسد این همكاری جدید، علاوه‌بر زیاد کردن گستره فعالیت‌های این شركت در منطقه، فصل جدیدی را در برنامه استراتژیك سافیلو جهت سال 2020 شروع می‌کند. با احتساب جدید‌ترین نمایشگاه محصولات این شركت در تهران، در حال حاضر، سافیلو در 12 كشور منطقه فعال است.

    تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: ایرانی | محصولات | طراحی | ایران | انواع | ایرانی | سبک زندگی | مد و لباس

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید

    با سافیلو بزرگترین تولید کننده عینک برندهای معتبر دنیا آشنا شوید


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار