تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا

    اگر دوست دارید بدانید که موفق ترین زن دنیا در طول روز چه کارهایی انجام می دهد، در اداهم مطلب با ما همراه باشید. .

    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا

    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن جهان

    عبارات مهم : بیدار

    اگر دوست دارید بدانید که موفق ترین زن دنیا در طول روز چه کارهایی انجام می دهد، در اداهم مطلب با ما همراه باشید. .

    به گزارش برترین ها ، اپرا وینفری «Oprah Winfrey» تهیه کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و دنیا است.

    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا

    اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی تبار قرن بیستم رتبه بندی شده است هست. او فعالیت های زیادی در زمینه های متفاوت انسان دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه پوست در تاریخ آمریکا به شمار می رود. او جهت مدتی، تنها میلیاردر سیاه پوست دنیا بوده است و بر اساس بعضی ارزیابی ها، بانفوذترین زن در دنیا محسوب می شود.

    وی در میان قدرتمندترین افراد دنیا در رتبه ۴۵ واقع شده است است و از چنان نفوذ چندجانبه ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت گیری خود می تواند یک کتاب یا مدیر جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.اگر دوست دارید بدانید که موفق ترین زن دنیا در طول روز چه کارهایی انجام می دهد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    7:10 صبح
    هر روز صبح من بدون زنگ ساعت، راس ساعت 7 صبح از خواب بیدار می شوم و جهت چند دقیقه به منظره زیبای بیرون از منزل ام نگاه می کنم. گل ها که نور آفتاب روی برگ هایشان می رقصد، پرندگانی که شاد و رها در آسمان پرواز می کنند و ابرهایی که با شیطنت به دنبال هم می گردند… تماشای این منظره در نخستین ساعات روز به من انرژی وافری می دهد، حتی قبل از زمانی که قهوه ام را بنوشم و کاملا از خواب بیدار شوم. به نظر من هر روز فرصتی است تا خدا را جهت قشنگی هایش شکر کنیم.

    8:00 صبح
    اولین کاری که در صبح انجام می دهم، مسواک زدن هست. بعد از آن من سگ هایم را، که 5 تا هستند، به بیرون از منزل می برم و کمی می گردانم. بعد از این که حسابی از بازی سیر شدند، به منزل بر می گردم و اسپرسو مورد علاقه ام را درست می کنم. من دو نوع پودر اسپرسو، با کافئین و بدون کافئین، را با شیر و کمی فندق خرد شده است مخلوط می کنم و می نوشم. تا زمانی که قهوه ام آماده شود، جعبه کارت های جملات الهام بخش ام را در می آوردم و روزانه 5 تا از آنها را می خوانم که به نظرم جهت شروع روزی زیبا، بسیار تاثیرگذارند. امروز روی یکی از کارت ها نوشته: «سلامتی با پول به دست نمی آید، بلکه با عشقی که ما به یکدیگر می دهیم، با خنده هایمان، با رویایی که در سر داریم و حتی غذایی خوشمزه ای که می خوریم، حاصل می شود»

    8:30 صبح
    من کارهایی دارم که طبق عادت باید هر روز آنها را انجام دهم. به عنوان مثال ایمیل هایم را چک می کنم. بعد از آن نوبت مدیتیشن هست. به عنوان مثال امروز باید به مدت 20 دقیقه روی صندلی آشپزخانه در سکوت بنشینم. اگر هوا خوب باشد، من این کار را در حیاط منزل ام انجام می دهم. حیاط منزل من حدود 3000 درخت دارد، مثل این است که من در یک جنگل زندگی می کنم. زیر یکی از درخت ها یک سنگی وجود دارد که به شکل صندلی ست که گاهی جهت مدیتیشن آنجا را گزینش می کنم و به نظرم یکی از دنج ترین و عالی ترین نقطه های روی زمین است.

    9:00 صبح
    پس از مدیتیشن، من حدود یک ساعت حرکات کششی انجام می دهم. جهت یک کار یک مربی ورزش هم دارم که به منزل ام می آید و به من تمرین می دهد. بعد از آن خودم را جهت یک دوی نیم ساعته آماده می کنم. من این کار را روی تردمیل و گاهی هم در حیاط منزل انجام می دهم.

    10:30 صبح
    حدود ساعت 10:30 به کارهایی که جهت شوهایم باید انجام دهم پیگیری می کنم. البته اگر آخرهای هفته و در روزهای تعطیل باشد، برنامه ام عوض می شود. در تعطیلات، من به حیاط منزل ام می روم و محصولات باغچه ام را درو می کنم. به عنوان نمونه میوه ها را می چینم، سیب زمینی ها را می کنم و… در کل این کار من 1 ساعت طول می کشد.

    12:30 بعد از ظهر
    من معمولا ناهارم را در حیاط منزل می خوردم. من در منزل یک قانون دارم: ناهاری که می خورم باید از محصولات حیاط یا شبیه به آنچه کاشته ام، باشد، در غیر این صورت نباید به آن لب بزنم. این کار باعث می شود که تغذیه سالمی داشته باشیم و از مصرف مواد فراوری و بسته بندی شده است بپرهیزم. البته گاهی استثناهایی هم وجود دارد، مثل امروز که جهت دسر کیک را گزینش کرده ام. ناهار، وعده غذایی مورد علاقه من هست. تلاش می کنیم در این وقت افرادی را که از صحبت کردن با آنها لذت می برم، به دور خود جمع کنم. به عنوان نمونه گاهی جنیفر لارنس یا شاهزاده امیرا به منزل ام می آیند. اگر تا 4 نفر میهمان داشته باشم، خودم آشپزی می کنم ولی اگر زیاد از این تعداد شوند، از آشپزم می خواهم این کار را برایم انجام دهد.

    1:30 بعد از ظهر
    بعد از ناهار، به سراغ دیگر کارهایم می روم. به عنوان مثال چک هایم را امضا یا حساب و کتاب هایم را بررسی می کنم. جهت من مهم است که بدانم در اطرافم دقیقا چه اتفاق هایی رخ می دهد. من از آدمهایی که مسئولیت حساب و کتاب زندگی ارزش را به فرد دیگری می سپارند، بیزارم. این آدمها یک روز صبح بیدار می شوند و می بنند که هیچ چیزی در حساب ارزش ندارند. من تلاش می کنم که این کارها را در عرض 2 ساعت به اتمام برسانم.

    اگر دوست دارید بدانید که موفق ترین زن دنیا در طول روز چه کارهایی انجام می دهد، در اداهم مطلب با ما همراه باشید. .

    3:30 بعد از ظهر
    در عصر، دوباره ورزش می کنم. به عنوان نمونه امروز با یکی از دوستانم جهت دویدن قرار گذاشته ام. بعد از آن به کافه مورد علاقه ام می روم ولی هیچگاه چای کافئین دار سفارش نمی دهم چون مرا بدخواب می کند. من معمولا در کافه کتاب می خوانم. بعضی از کتاب ها آنقدر تاثیرگذارند که زمانی که می خواهم در مورد آنها حرف بزنم، گریه ام می گیرد.

    6:00 عصر
    من شامم را راس ساعت 6 عصر می خورم. اگر میهمان داشته باشم، یک غذای مفصل درست می کنم ولی اگر تنها باشم، معمولا یک شیک پروتئین یا یک کاسه سوپ می خورم. بعد از آن بار دیگر سگ هایم را به بیرون از منزل می برم. شب هم معمولا یا در کنار خانواده چایی می نوشیم و حرف می زنیم یا کتاب می خوانم. من کتاب خواندن را به تماشای تلویزیون ترجیح می دهم. من حتی می توانم هفته ها بدون تلویزیون سر کنم، ولی بدون کتاب هرگز.

    9:30 شب
    من قبل از خواب دوش می گیرم. این عادت هر شب من است که من را جهت یک خواب آرام آماده می کند.در کل، یک روز خوب جهت من روزی نیست که یک اتفاق بزرگ بیافتد، من روز خوبم را با همین اتفاقات کوچک می سازم. زمانی که در منزل را باز می کنم و نسیم روی گونه هایم می نشیند یا هنگامی که بازتاب ابرها را روی آب استخر منزل ام می بینم، احساس خوشبختی می کنم. من یاد گرفته ام که به جزییات با دقت زیادی نگاه کنم و شکرگزار خدا بابت قشنگی هایی کوچکی که در اختیارمان قرار داده، باشم.


    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا

    واژه های کلیدی: بیدار | کافئین | آمریکا | کافئین | آمریکایی | اخبار گوناگون

    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا

    یک روز با «اپرا وینفری»، قدرتمندترین زن دنیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار