تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مقامات خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: حضور مقامات بلند پایه بسیاری از کشورها در تهران، نشان‌دهنده شکس

    حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    عبارات مهم : ایران

    روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مقامات خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: حضور مقامات بلند پایه بسیاری از کشورها در تهران، نشان دهنده شکست تلاش های آمریکا و متحدانش جهت منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است.

    به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، برگزاری مراسم تحلیف (رئیس جمهور) در کشور عزیزمان ایران همواره مراسمی باشکوه بوده است ولی ناآرامی های کنونی در سیاست های خاورمیانه این انتظار را ایجاد کرد که مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان مدیر جمهور ایران، بازتاب چشمگیری داشته باشد.

    حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    دشمنان ایران، یعنی عربستان سعودی و دولت دونالد ترامپ در آمریکا خواستار آن شده است اند که کشور عزیزمان ایران بار دیگر منزوی شود. آمریکا تحریم های جدیدی را علیه کشور عزیزمان ایران اعمال و مدیر جمهور ترامپ نیز ترساندن کرده است که به توافق هسته ای حاصل شده است میان کشور عزیزمان ایران و قدرت های بین المللی که با برگزاری سال ها گفت وگوی سخت به دست آمد، آخر می دهد. تندروهای حاضر در تیم ترامپ از جنبش به عوض کردن نظام در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز سخن گفته اند.

    نمایندگان 100 کشور در مراسم تحلیف مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران در پایتخت کشور عزیزمان ایران حضور داشتند. افرادی همانند رابرت موگابه (رئیس جمهور زیمباوه) و کیم جونک نام، مدیر مجمع عالی خلق کره شمالی ممکن است از سوی واشنگتن و ریاض نادیده گرفته شوند، ولی حضور مقامات بلندپایه از بیش تر کشورهای غربی از جمله آلیستر برت، معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه، فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیرانی از روسیه، چین و هند نشانه ای واضح از این است که تلاش جهت منزوی کردن کشور عزیزمان ایران در حال حاضر با شکست مواجه شده است است.

    روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مقامات خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: حضور مقامات بلند پایه بسیاری از کشورها در تهران، نشان‌دهنده شکس

    ایندیپندنت در ادامه نوشت: روحانی در مراسم تحلیف خود به حضار هشدار داد که آمریکا در تلاش جهت برهم زدن توافق هسته ای هست. مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران گفت که تهاجم ترامپ ممکن است به لغو توافق هسته ای منجر شود. وی تصریح کرد: آنهایی که می خواهند توافق هسته ای را پاره کنند، باید بدانند که به حیات سیاسی خود آخر خواهند داد.

    روحانی گفت: نقض های مکرر آمریکا در ارتباط با تعهداتش و تحریم های جدیدی که علیه کشور عزیزمان ایران اعمال کرده، تأثیری منفی بر افکار عمومی در اینجا داشته است و این اقدام باعث می شود توافق هسته ای در معرض خطر قرار گیرد. ولی کشور عزیزمان ایران نخستین طرفی نخواهد بود که از توافق هسته ای کنار می رود، ولی راجع به نقض های آمریکا ساکت نمی ماند.

    رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران پیش تر در دیدار با موگرینی، از حضور نماینده عالی اتحادیه اروپا قدردانی کرد و گفت که این اقدام نشان می دهد بسیاری از کشورهای غربی با وجود فشارهای آمریکا، آماده برقراری ارتباط با کشورش هستند. هم چنین گزارش شده است است که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران در این نشست گفته است: آقای ترامپ در تلاش جهت از بین بردن توافق هسته ای به دست کشور عزیزمان ایران است و اروپا باید در این باره هوشیار باشد.

    حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    تهران از وجود حضار نهایت بهره برداری را کرد؛ نام تمام کشورهای حاضر از افغانستان گرفته تا زیمبابوه در مراسم در پارلمان خوانده شد. این در حالی است که بعضی از این کشورها مشتاق بودند از این وقت جهت تأکید بر دستورالعمل های خود استفاده کنند. قطر که در یک رویارویی تلخ با ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی قرار دارد، هیاتی را به نمایندگی از تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به کشور عزیزمان ایران اعزام کرد. روسیه کشور دیگری که در معرض تحریم های تازه و سخت گیرانه آمریکا قرار گرفته هست، اعلام کرد در پی برگزاری مراسم تحلیف، دمیتری راگوزین، معاون نخست وزیر و افسران بلندپایه نظامی با وزیرانی از کشور عزیزمان ایران و ترکیه راجع به سوریه نشستی مهم برگزار خواهند کرد.

    این سه کشور تضمین کنندگان اجرای آتش بس در جنگ سوریه هستند. مقامات ایرانی اعلام کردند که یکی از مباحث کلیدی مورد بحث، در اختیار گرفتن استان ادلب سوریه، یکی از مناطقی که در حال حاضر آتش بس در آن برقرار است به دست جهادگران افراطی تحریرالشام و جبهه النصره، وابسته به القاعده (که هم اکنون خو را جبهه فتح الشام می نامد) در این نشست خواهد بود.

    روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حضور تعداد قابل توجه مقامات خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی نوشت: حضور مقامات بلند پایه بسیاری از کشورها در تهران، نشان‌دهنده شکس

    آمریکا پیش از این راجع به پیامدهای شدید افتادن ادلب به دست گروه های وابسته به القاعده هشدار داده هست، ولی آمریکایی ها به شکل قابل توجهی حمایت از شورشیان تحت پشتیبانی خود را کم کردن داده اند و هر گونه باز بعد گیری این مناطق از سوی اسد و هم پیمانانش، روسیه و کشور عزیزمان ایران صورت خواهد گرفت.

    به نوشته این روزنامه انگلیسی، هیات های زیادی در این مراسم حاضر بودند که در پی کم کردن تحریم ها در تلاش جهت بهره مند شدن از وقت های تجاری در بازار کشور عزیزمان ایران هستند. لرد لامونت، فعال دیرینه جهت اصلاح روابط با پایتخت کشور عزیزمان ایران که هم اکنون نماینده تجاری انگلیس در کشور عزیزمان ایران هست، به همراه ریچارد بیکن، معاون گروه دوستی پارلمانی انگلیس و کشور عزیزمان ایران در این مراسم حضور داشت.

    حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف نشانه شکست تلاش آمریکا در منزوی کردن کشور عزیزمان ایران است

    شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا قراردادی هشت میلیارد دلاری جهت فروش 80 فروند هواپیما به شرکت کشور عزیزمان ایران ایر و 30 فروند هواپیمای دیگر به یک شرکت هواپیمایی دیگر به نام آسمان ایرلاینز امضا کرده و این در حالی است که رقیب اروپایی آن یعنی ایرباس، توافقی با کشور عزیزمان ایران جهت تأمین 100 فروند هواپیمای دیگر به کشور عزیزمان ایران امضا کرده هست. شرکت توتال فرانسه نیز قراردادی دو میلیارد دلاری جهت توسعه یک میدان گازی در کشور عزیزمان ایران منعقد کرده است و هم چنین شرکت جنرال الکتریک انگلیس در حال بررسی یک سری گزینه های سودآور تجاری در کشور عزیزمان ایران است.

    ولی سایه دونالد ترامپ همچنان سنگینی می کند، لیکن کشور عزیزمان ایران در تلاش جهت گشایش دروازه های خود جهت تجارت هست. دولت آمریکا بر اساس تعهداتش در توافق هسته ای، باید هر 90 روز تأیید کند که پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال پایبندی به توافق هسته ای است.

    ترامپ که در کارزار انتخاباتی خود وعده داد توافق هسته ای را برهم خواهد زد، با اکراه و بعد از آن که وزارت امور خارجه این کشور هیچ نقضی (از سوی ایران) پیدا نکرد، پایبندی کشور عزیزمان ایران به توافق را تأیید کرد ولی ترامپ، خود از این عنوان شکایت کرد که ایرانی ها به روح توافق پایبند نیستند با این حال توضیح نداد این جمله در واقع به چه معناست. وی علاوه بر این اعلام کرده است که دولتش در حال بررسی جامع سیاست هایش در قبال کشور عزیزمان ایران است.

    این روند هم چنان ادامه دارد و این در حالی است که دولت آمریکا بار دیگر مجبور شد هفته گذشته جهت بار دوم تایید کند که کشور عزیزمان ایران به تعهداتش پایبند است.

    ترامپ در عین حال، در یک مصاحبه گفت: اگر دست من بود، همان 180 روز پیش اعلام می کردم آنها به توافق هسته ای پایبند نیستند. او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا او انتظار دارد دفعه بعد کشور عزیزمان ایران به توافق هسته ای پایبند نباشد، گفت: «بله. شخصاً این کار را می کنم.»

    در هر صورت، از نظر تئوری توافق هسته ای همچنان به قوت خود باقی هست. حتی اگر آمریکا از آن کنار بکشد، پنج امضا کننده دیگر توافق هسته ای یعنی روسیه، چین، آلمان، فرانسه و انگلیس همگی می گویند به توافق هسته ای پایبند باقی خواهند ماند. ولی شرکت ها و نهادهای مالی هنوز نسبت به قرار گرفتن در معرض تحریم ها و مجازات های مالی آمریکا دلواپس هستند.

    ایندیپندنت در آخر یادآور شد: با این حال، حضور محکم مقامات برجسته در مراسم تحلیف روحانی به این معنا نیست که تلاش های دونالد ترامپ جهت منزوی کردن کشور عزیزمان ایران به آخر رسیده است.

    واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | آقای ترامپ | رئیس جمهور | رئیس جمهور | دونالد ترامپ | مقامات خارجی | برگزاری مراسم


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار