تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث فریب زنان جهت خرج کردن پول‌های آدم‌ربایی

    معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری سه زورگیر آدم‌ربا در پایتخت خبر داد.

    فریب زنان جهت خرج کردن پول‌های آدم‌ربایی

    فریب زنان جهت خرج کردن پول های آدم ربایی

    عبارات مهم : اداره

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری سه زورگیر آدم ربا در پایتخت خبر داد.

    به گزارش ایسنا، در ساعت سه بامداد دوازدهم اردیبهشت ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 141 باغ فیض به مأموران اعلام کرد که به وسیله سرنشینان یک دستگاه ماشین پراید سبزرنگ مورد آدم ربایی قرار گرفته و آدم ربایان با گذشت بیش از شش ساعت، بعد از اخاذی شش میلیون تومانی و دزدی اموال با ارزش همراهش او را در حاشیه اتوبان پیاده و از محل متواری شده است اند.

    فریب زنان جهت خرج کردن پول‌های آدم‌ربایی

    درادامه باتشکیل پرونده مقدماتی باموضوع زورگیری همراه با آدم ربایی و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت پیگیری دراختیار اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرارگرفت و مالباخته بعد ازحضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: درساعت 20 روز اتفاق و بعد از تعطیل شدن محل کارم، به قصد عزیمت به منزل سوار یک دستگاه پراید سبزرنگ با سه سرنشین که بالای آن یک تابلوی آژانس قرار داشت شدم، بعد از حرکت ناگهان سرنشین عقب پراید چاقوی بزرگی را زیر گلویم گذاشت و مرا مجبورکرد تا درکف ماشین بخوابم.

    آنها دستان مرا از پشت سر بسته و اقدام به دزدی اموال باارزش من مشمول بر گوشی تلفن همراه، مقداری وجه نقد، زنجیر طلا و همچنین عابربانکم کردند و زمانیکه متوجه شدند موجودی داخل کارتم ناچیز است مرا مجبور کردند تا طی تماس باخانواده ام از آنها درخواست پول کنم. خانواده ام به محض اطلاع از عنوان مبلغ شش میلیون تومان به حساب عابربانکم واریز کردند و سارقان بااطمینان از واریز پول به حساب عابربانکم، در چندین نوبت اقدام به برداشت تمامی پول از عابربانک کرده و آخر بعد از گذشت شش ساعت مرا در حاشیه اتوبان از ماشین به بیرون انداخته و به سرعت از محل متواری شدند.

    معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری سه زورگیر آدم‌ربا در پایتخت خبر داد.

    همزمان با شروع تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان، مالباختگان دیگری نیز شناسایی شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آدم ربایی، زورگیری و اخاذی از سوی سرنشینان خودروهای پراید سبزرنگ و 206 سبزر رنگ قرار گرفته بودند.

    یکی از مالباختگان که به وسیله سارقان مورد ضرب و شتم و در ادامه جراحت شدید از ناحیه ران پا قرارگرفته بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در میدان نوبنیاد به قصد رفتن به اوشان منتظر ماشین بودم که یک دستگاه 206 سبزرنگ به من نزدیک شد و مرا به عنوان مسافرسوار کرد. به محض سوارشدن سرنشین عقب چاقوی بزرگی را زیر گلویم گذاشت و ضمن ضرب و شتم مرا مجبور کرد تا درکف ماشین دراز بکشم و در ادامه دستان مرا از پشت سربست. سارقان اقدام به دزدی تمامی اموال همراهم از جمله عابربانکم کردند که بیش از 20 میلیون تومان موجودی حسابش بود ؛ ابتدا تصمیم داشتم تا به هر شکل ممکن در برابر آنها مقاومت کرده و رمز عابربانک را در اختیارشان نگذارم که ناگهان سرنشین صندلی عقب، چاقوی همراهش را به عمق تقریبی 15 سانتی متر به داخل پایم فرو کرد و جهت آنکه مرا مجبور به دادن رمز عابربانک کند، چاقو را داخل پایم چرخاند. دیگر اطمینان پیدا کردم که این سارقین اگر مورد نیاز بشود جهت پول مرا خواهند کشت ؛ در برابر خواسته ارزش تسلیم شده است و رمز عابربانک را در اختیارشان گذاشتم و آنها بعد از اطمینان از رمز عابربانک مرا بعد از گذشت بیش از 3 ساعت از ماشین به بیرون انداخته و از محل دور شدند .

    کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش های مالی متعلق به حساب های عابربانکی متعلق به مالباختگان موفق به شناسایی چندین مغازه طلافروشی و فروش گوشی گوشی در شهرستان کرج از جمله اندیشه، مارلیک، فردیس و همچنین تهرانسر شدند که سارقان در آنها اقدام به خرید سکه طلا، طلاجات و گوشی گوشی کرده بودند.

    فریب زنان جهت خرج کردن پول‌های آدم‌ربایی

    بررسی تصویرهای دوربین های مداربسته این مراکز تجاری در دستورکار کارآگاهان قرار داده شد و در تصویرهای بدست آمده از تعدادی از این مراکز تجاری، کارآگاهان اقدام به شناسایی تصویرهای تعدادی از زنان و دختران جوان همراه شدند که همراه با سارقان به طلافروشی ها مراجعه و اقدام به خرید طلاجات کرده بودند.

    در ادامه تحقیقات و با شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای به نام رامین . ب 29 ساله، دستگیری وی در دستورکار کارآگاهان قرارگرفت. بررسی سوابق رامین نشان حکایت از آن داشت که رامین آخرین بار در سال 1390 به اتهام آدم ربایی دستگیر و روانه زندان شده است و آخرهای سال 1395 و بعد از گذشت بیش از پنج سال تحمل دوران محکومیت از زندان آزاد شده است است.

    معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری سه زورگیر آدم‌ربا در پایتخت خبر داد.

    بابهره گیری از کارها خاص پلیسی، کارآگاهان ضمن شناسایی دو پسردایی و پسرعمه به نام های سهند 23 ساله و دارای سابقه دستگیری به اتهام زورگیری و پویا 23 ساله به عنوان همدستان رامین به عنوان سرکرده گروه، اطلاع پیدا کردند که این دو نفر هر کدام یک دستگاه ماشین 206 و پراید سبزرنگ در اختیار دارند که به احتمال زیاد از این خودروها جهت آدم ربایی و زورگیری از مالباختگان استفاده کرده اند.

    سرانجام باشناسایی مخفیگاه مجردی متهمان در شهرستان شهریار، متهمان در دوم مرداد ماه دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شدند.

    فریب زنان جهت خرج کردن پول‌های آدم‌ربایی

    براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، بااعلام این خبر گفت: در ادامه پیگیری به پرونده و با بررسی شکایت های مشابه و اعتراف متهمان، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شناسایی شده است و به اداره پنجم پلیس آگاهی دعوت شدند که بعد از مواجه حضوری با متهمان صراحتا آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

    داوودفرد درخصوص نقش زنان و دختران جوان در همراهی با متهمین در وقت خرید طلاجات نیز گفت: برابر تحقیقات به عمل آمده از متهمان و همچنین تعدادی از این افراد مشخص شد که متهمان با فریب تعدادی از زنان و دختران جوان و در پوشش خرید هدیه به همراه این افراد به تعدادی از طلافروشی های سطح شهر مراجعه کرده تا در پوشش آنها اقدام به خرید طلاجات با استفاده از عابربانک های مسروقه کنند.

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به اعتراف صریح متهمان به انجام دزدی های مشابه به شیوه و شگرد فوق در مناطق غرب و شمال غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان و همچنین شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر سه متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده، لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویرهای متهمان شدند دعوت می شود تابرای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

    وی همچنین از شهروندانی که اطلاعاتی در خصوص دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهمان دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055505 در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قراردهند.

    واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | شناسایی | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار