تاریک برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی

تاریک: برنده ماشین همراه بوسیدن سرگرمی مسابقه سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مه آن‌چه می‌خواهید از جنجال آخر امیر تتلو بدانید آخر افسانه یک مرد

    این بار دیگر ماجرا تفاوت می کند. این بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر ک

    مه آن‌چه می‌خواهید از جنجال آخر امیر تتلو بدانید آخر افسانه یک مرد

    مه آن چه می خواهید از جنجال آخر امیر تتلو بدانید آخر افسانه یک مرد

    عبارات مهم : تصویر

    این بار دیگر ماجرا تفاوت می کند. این بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر کرد. این بار حرف از باورها و اعتقادات میلیون ها مسلمان هست. امیر تتلو این بار واقعا به سیم آخر زده؛ با این که حالا اگر به پیج اینستاگرام او سر بزنی، نوشته ای که حاوی توهین باشد دیده نمی شود.

    ماجرا باورکردنی نبود. حتی هنگامی که اولش پست هتاکانه، احمقانه و بی پرستیژ امیر تتلو دست به دست در اینترنت چرخید، خیلی ها باورشان نشد که این پست واقعیت دارد. چیزهایی که در آن پست ذکر شده است بود، به ظاهر حتی از کسی چون امیر تتلو هم برنمی آمد. حتی از خواننده ای که نشان داده جهت شهرت و توی ویترین بودن و ماندن هر کاری، بله دقیقا هر کاری، می کند؛ او که در پاسخ انتقادات چنان به ریشه می زند که دیگر کسی هوس انتقاد به سرش نزند، او که در جواب اخبارگوی تلویزیون که او را خواننده غیر مجاز خوانده بود، می گوید «غیرمجاز هیکلته! اگر جرأت ندارید تصویرم را پخش نکنید!»، او که به سردار آزمون می گوید «خاک بر سرت! زر نزنی نمی گن لالی بی غیرت!».

    مه آن‌چه می‌خواهید از جنجال آخر امیر تتلو بدانید آخر افسانه یک مرد

    اما متاسفانه همه چیز واقعیت داشت و تتلو انگار عامدانه تیشه برداشته بود جهت زدن ریشه خودش. او که ظاهرا می خواسته در تصویر العمل به ماجرای ناراحت کننده آتش زدن ۷۲ کبوتر چیزکی بنویسد، به سیاق هر لحظه عنان از کف داده و توهین به باورهای مردم را پی گرفته بود. مطلبی که اگرچه تتلو آن را به سرعت از صفحه خود پاک کرد، ولی چنان دیده شد که تقریبا تمام مخاطبان اینترنت را شوکه کرد. بله؛ تتلو یک بار دیگر خرابکاری کرده بود.

    ماجرا جهت آنهایی که در حال وهوای موسیقی زیرزمینی کشور عزیزمان ایران هستند، یادآور داستانی بود که چند سال پیش شاهین نجفی نقش اول آن بود. رَپری که یک لحظه جوزدگی، یک عمر پشیمانی برایش به ارمغان آورد. تتلو هم همان راه را رفته بود، با این تفاوت که شاهین نجفی پیش از جوزدگی عجیبش وارد معادلات سیاسی نشده بود و با اینکه او مثل تتلو حمایت بخشی از جریان های داخلی را نداشت و کسی مثل رائفی پور برایش ننوشته بود: امیرجان بخوان، تو باید بخوانی، سرت را اوج بگیر و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه نفاق را آشکار کرد! دلت محکم باشد پهلوان! تو فقط بخوان، بخوان جهت مردم و دلت را بسپار به ضامن آهو!

    این بار دیگر ماجرا تفاوت می کند. این بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر ک

    تتلو که همین چند وقت پیش با وعده اجرای کنسرت بیست هزار نفری به ترکیه رفت و در عمل به قولی ٢٥٠ و به روایتی دیگر ٣٠٠ بلیت زیاد نفروخت، دومینوی شکست هایش را با گفته هایش با سرعت بیشتری به حرکت واداشت. تصویر العمل هایی که از همان آغازین دم پست وحشتناک تتلو ایجاد شد و بر زندگی اش سایه انداخت. این آخر تلخی می توانست باشد جهت رویاهای مردی که به گفته یکی از سازندگان بی شمار ویدیو ویدئو هایش «بعد از فوت پدرش بار خانواده را به دوش کشیده، بعد خواننده معروفی شده است که طرفدارانش به چند میلیون فالوور رسیده، با این حال یک قرون هم پول از کنار شهرتش درنیاورده».

    تتلو زمانی این گاف را داد که سال قبلش به رویای همیشگی اجرای کنسرت رسمی جهت انبوه هوادارانش نزدیک تر از هر لحظه به نظر می رسید؛ زمانی که در مراسم خوش حالی اصولگرایان در کنار عزت الله ضرغامی، مجتبی ذوالنور و حمید رسایی تصویر هایی به یادگار گرفته بود. همین هم باعث شد خیلی ها بگویند اصولگرایان راجع به شرایط دو سال اخیر تتلو و حمایت عجیبش از یکی از کاندیداهای انتخابات، تقدیر از تتلو در همایش خبرگزاری فارس و بسیاری موارد دیگر باید توضیح دهند. محسن بیات زنجانی، اصلاح طلب نوشت: هنر را روزی به سخره کشیدید که شجریان را به حاشیه راندید و عرشه ناو های جنگی تان را جهت ضبط کلیپ، به امثال تتلو سپردید. یکی دیگر نیز نوشت: رائفی پور دم انتخابات به حال تتلو غبطه خورده بود، جهت این که معیار تشخیص حق از باطل گشته . من هم به بصیرت جناب رائفی و دوستان دلواپس ارزش غبطه می خورم.

    عده ای دیگر نیز توییت ضرغامی راجع به تتلو که «تواضع او را کیمیا» دانسته بود به تمسخر گرفتند.

    مه آن‌چه می‌خواهید از جنجال آخر امیر تتلو بدانید آخر افسانه یک مرد

    حمید رسایی، عضو جبهه پایداری که پارسال در کنار تتلو پیوستن او را به جبهه خودی مراسم خوش حالی گرفته بود، در صفحه شخصی خود در توییتر نسبت به اهانت غیرقابل هضم امیر تتلو به امام حسین(ع) تصویر العمل تندی نشان داد و نوشت: او با این که در کشور عزیزمان ایران نیست، ولی دیگر نمی تواند راحت زندگی کند. اگر سلمان رشدی ملعون در این سال ها توانسته راحت زندگی کند، تتلو هم خواهد توانست.

    با این که روز چهارشنبه مدیر کل دادگستری استان خراسان رضوی در تصویر العمل به شایعه اعلام حکم ارتداد امیر تتلو گفت که اطلاعی در رابطه با این عنوان ندارم و فرد مذکور در حوزه استان خراسان رضوی پرونده ای ندارد، ولی گفته می شود این حکم از رگ گردن به امیر تتلو نزدیک تر هست؛ حکمی که اگر صادر شود نهایی تلخ خواهد بود بر رویاهای مردی که رویایی داشت ولی راه رسیدن به رویاهایش را نیاموخته بود.

    این بار دیگر ماجرا تفاوت می کند. این بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر ک

    شهروند/امین فرج پور

    واژه های کلیدی: تصویر | زندگی | خواننده | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار